Nieuwsbrief

Marktactie

 Gadgets uitdelenof mensen een tas koffie/soep aanbieden lokt ze naar het kraam.

De markt is een druk bezochte plaats waar veel mensen hun inkopen doen. Ook op de markt kunnen de bevolkingsonderzoeken in de kijker gezet worden. Het is een unieke kans om een ruim en divers publiek te bereiken.

Voor wie?

  • vrouwen van 50 t.e.m. 69 jaar (bevolkingsonderzoek naar borstkanker)
  • vrouwen van 25 t.e.m. 64 jaar (bevolkingsonderzoek naar baarmoederhalskanker)
  • individuen van 56 t.e.m. 74 jaar (bevolkingsonderzoek naar dikkedarmkanker)

hun partners en andere geïnteresseerden die de markt bezoeken.

Wie kan de actie organiseren?

Lokale besturen en/of socio-culturele verenigingen

Praktische informatie

  • Zorg voor een echt kraam en maak er een grote infostand van.
  • Kleed het aan volgens de kleuren van het bevolkingsonderzoek (blauw = dikkedarmkanker , groen= baarmoederhalskanker en roze = borstkankeropsporing)
  • Deel actief folders uit en spreek mensen persoonlijk aan.
  • Gebruik de marktactie als promo om een andere campagne bekend te maken.
  • Laat het kraam bemannen door mensen die gekend zijn in de gemeente. Zorg er wel voor dat de mensen opgeleid zijn zodat ze de juiste boodschap meegeven. Het Logo kan deze opleiding voorzien in samenwerking met het Centrum voor Kankeropsporing.

Het Logo zet je op weg:

Het Logo geeft opleiding maar zorgt ook voor materialen, tips and trics.

Meer weten of actie ondernemen?

bevolkingsonderzoeken@logobrugge-oostende.be of 050 32 62 94

 

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen