Nieuwsbrief

Het spel maakt je op een interactieve manier bewust van mogelijke gezondheidsrisico’s die huishoudproducten, bouw- en inrichtingsmaterialen en toestellen met zich meebrengen.
Het toestel berekent de longleeftijd van de roker. Het alarmeert rokers over de fysieke schade die wordt veroorzaakt door hun rookgewoonte.
Fit in je hoofd (Postkaart)
De postkaartjes zijn zinvol om het thema, de campagne en de website www.fitinjehoofd.be in de kijker te zetten.
Zelfmoord1813 (Brochure)
Met de brochure maak je het aanbod vaan hulpverlening voor suïcidepreventie bekend.
Hoes Goed-gevoel-stoel (Educatief materiaal)
Deze hoes kan gebruikt worden tijdens de sessies van de Goed-gevoel-stoel.
Met deze methodieken kan je de opvoedingsvaardigheden van ouders versterken om het tabak-, alcohol- en drugsgebruik van hun kinderen te voorkomen of uit te stellen.
 
Deze filmpje kan je gebruiken om de website www.gezondopvoeden.be bekend te maken.
 
Binnen roken is nooit oké (Campagnemateriaal)
De campagne ‘Binnen roken is nooit oké’ - een campagne van onze partnerorganisatie VIGeZ samen met Kom op tegen Kanker - zet rokende ouders ertoe aan om niet meer in huis en in de auto te roken.
Projecteer de digitale pancarte met het campagnebeeld op een scherm in het gemeentehuis, wachtzaal of apotheker.
Deze affiche is ontwikkeld voor tabakologen.
Je cliënt of patiënt in twee minuten motiveren tot stoppen met roken.
Liever Actiever (Brochure)
Liever Actiever, het gezondheidsproject dat meer bewegen en minder zitten stimuleert bij volwassenen.
Deze brochure is volledig op maat gemaakt van mensen met een lichte verstandelijke handicap.
 
Deze affiche geeft informatie aan experimenterende jongeren over de effecten van cannabis.
 

Pages

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen