Nieuwsbrief

Het spel maakt je op een interactieve manier bewust van mogelijke gezondheidsrisico’s die huishoudproducten, bouw- en inrichtingsmaterialen en toestellen met zich meebrengen.
Het toestel berekent de longleeftijd van de roker. Het alarmeert rokers over de fysieke schade die wordt veroorzaakt door hun rookgewoonte.
Met deze methodieken kan je de opvoedingsvaardigheden van ouders versterken om het tabak-, alcohol- en drugsgebruik van hun kinderen te voorkomen of uit te stellen.
 
Binnen roken is nooit oké (Campagnemateriaal)
De campagne ‘Binnen roken is nooit oké’ - een campagne van onze partnerorganisatie VIGeZ samen met Kom op tegen Kanker - zet rokende ouders ertoe aan om niet meer in huis en in de auto te roken.
Projecteer de digitale pancarte met het campagnebeeld op een scherm in het gemeentehuis, wachtzaal of apotheker.
Deze affiche is ontwikkeld voor tabakologen.
Je cliënt of patiënt in twee minuten motiveren tot stoppen met roken.
Op de affiches 'gezonde drankjes' en 'gezonde tussendoortjes' vind je een overzicht van hoeveel toegevoegde suiker deze voedingsstoffen bevatten.
Liever Actiever (Brochure)
Liever Actiever, het gezondheidsproject dat meer bewegen en minder zitten stimuleert bij volwassenen.
Deze brochure is volledig op maat gemaakt van mensen met een lichte verstandelijke handicap.
 
Deze affiche geeft informatie aan experimenterende jongeren over de effecten van cannabis.
 
Deze postkaart draagt de slogan 'Muziek is mijn drug'. Het wijst jongeren erop dat 4 op 5 leeftijdsgenoten zich amuseren zonder cannabis.
 
Dit postkaartje draagt de slogan 'Muziek is mijn drug'. Het wijst jongeren erop dat 4 op 5 leeftijdsgenoten zich amuseren zonder cannabis.
 
Dit postkaartje draagt de slogan 'Lachen is mijn drug'. Het wijst jongeren erop dat 4 op 5 leeftijdsgenoten zich amuseren zonder cannabis.
 

Pages

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen