Nieuwsbrief

Het spel maakt je op een interactieve manier bewust van mogelijke gezondheidsrisico’s die huishoudproducten, bouw- en inrichtingsmaterialen en toestellen met zich meebrengen.
Het toestel berekent de longleeftijd van de roker. Het alarmeert rokers over de fysieke schade die wordt veroorzaakt door hun rookgewoonte.
Met deze methodieken kan je de opvoedingsvaardigheden van ouders versterken om het tabak-, alcohol- en drugsgebruik van hun kinderen te voorkomen of uit te stellen.
 
Binnen roken is nooit oké (Campagnemateriaal)
De campagne ‘Binnen roken is nooit oké’ - een campagne van onze partnerorganisatie VIGeZ samen met Kom op tegen Kanker - zet rokende ouders ertoe aan om niet meer in huis en in de auto te roken.
Projecteer de digitale pancarte met het campagnebeeld op een scherm in het gemeentehuis, wachtzaal of apotheker.
Deze affiche is ontwikkeld voor tabakologen.
Je cliënt of patiënt in twee minuten motiveren tot stoppen met roken.
Deze postkaart draagt de slogan 'Muziek is mijn drug'. Het wijst jongeren erop dat 4 op 5 leeftijdsgenoten zich amuseren zonder cannabis.
 
Dit postkaartje draagt de slogan 'Muziek is mijn drug'. Het wijst jongeren erop dat 4 op 5 leeftijdsgenoten zich amuseren zonder cannabis.
 
Dit postkaartje draagt de slogan 'Lachen is mijn drug'. Het wijst jongeren erop dat 4 op 5 leeftijdsgenoten zich amuseren zonder cannabis.
 
Bladwijzer met basisinformatie over het bevolkingsonderzoek naar borstkanker
‘Recepten voor een gezonde receptie’ is een boekje met recepten om een gezonde receptie te organiseren.
Folder: Stoppen met roken - maar hoe stop je op de beste manier?
Affiche: Vlaanderen stopt met roken
 

Pages

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen