Nieuwsbrief

Het toestel berekent de longleeftijd van de roker. Het alarmeert rokers over de fysieke schade die wordt veroorzaakt door hun rookgewoonte.
Met deze methodieken kan je de opvoedingsvaardigheden van ouders versterken om het tabak-, alcohol- en drugsgebruik van hun kinderen te voorkomen of uit te stellen.
 
Binnen roken is nooit oké (Campagnemateriaal)
De campagne ‘Binnen roken is nooit oké’ - een campagne van onze partnerorganisatie VIGeZ samen met Kom op tegen Kanker - zet rokende ouders ertoe aan om niet meer in huis en in de auto te roken.
Deze affiche is ontwikkeld voor tabakologen.
Je cliënt of patiënt in twee minuten motiveren tot stoppen met roken.
'Alcohol en cannabis...zonder boe of bah' is een pakket op maat van jongeren met een verstandelijke beperking.
Deze brochure is volledig op maat gemaakt van mensen met een lichte verstandelijke handicap.
 
Deze affiche geeft informatie aan experimenterende jongeren over de effecten van cannabis.
 
Deze postkaart draagt de slogan 'Muziek is mijn drug'. Het wijst jongeren erop dat 4 op 5 leeftijdsgenoten zich amuseren zonder cannabis.
 
Dit postkaartje draagt de slogan 'Muziek is mijn drug'. Het wijst jongeren erop dat 4 op 5 leeftijdsgenoten zich amuseren zonder cannabis.
 
Dit postkaartje draagt de slogan 'Lachen is mijn drug'. Het wijst jongeren erop dat 4 op 5 leeftijdsgenoten zich amuseren zonder cannabis.
 
Hoe vul je met je cliënt met een verstandelijke beperking een begeleiding in als je vermoedt dat hij problematisch alcohol, cannabis of andere middelen gebruikt?
 
De affiche 'maak van je peuter geen peukje' sensibiliseert jonge ouders om niet te roken in het bijzijn van een kind.
De affiche ‘Sommige dingen deel je beter niet’ zet zwangere vrouwen en hun partner aan om tijdens en na de zwangerschap te stoppen met roken.

Pages

 

Logo regio's in kaart

Postcode

 

Logo Antwerpen