Nieuwsbrief
Communicatie-ondersteuning Maand tegen Baarmoederhalskanker
►terug naar het kalenderitem 'Actiemaand tegen baarmoerdhalskanker'
De boodschap bekendmaken |
Logo |
Plaats het logo, het conceptbeeld (jpg) of label (jpg - pdf) op alle communicatie die met jullie deelname aan of initiatieven in het kader van de campagne te maken heeft. |
|
Conceptbeeld of label |
|
|
Teksten |
Gebruik deze teksten voor je informatieblaadjes, magazines, websites, nieuwsbrieven, blogs ...
|
|
Digitale banner |
Gebruik de banner in je digitale interne en externe communicatie in de maand mei (emails, social media ...) |
|
Wachtzaalscherm |
Plaats deze digitale pancarte op (wachtzaal)schermen. |
|
Films |
|
|
Tastbare communicatiemiddelen |
Bestel deze materialen rechtstreeks via de linken of eenvoudig via dit bestelformulier. Hang de affiches op en leg de folders en bladwijzers op duidelijk zichtbare plaatsen. De roll-up-banner is een blikvanger als je ergens binnenkomt. |
|
Kwis |
Leg in een onthaalruimte of wachtzaal een aantal papieren exemplaar van de kwis over het Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker en laat bezoekers/cliënten/patiënten deze invullen. De papieren of online kwis kan ook gebruikt worden als introductie van een activiteit of lezing. Je kan de kwis of online kennistest ook koppelen aan een bestaande activiteit die doorgaat tijdens de actiemaand.
|
Een actie/vorming organiseren |
Vorming |
Organiseer een infosessie over het Bevolkingsonderzoek naar Baarmoederhalskanker.
|
|
Actie |
Zet in de maand mei een actie op poten om het belang van vroegtijdige opsporing naar baarmoederhalskanker in de kijker te zetten.
|
|
Sensibiliseringsmateriaal bij acties/vorming |
Maak gebruik van dit materiaal om je actie in te kaderen. |
Inspiratie om je publiek te motiveren |
Je burgers |
|
Je werknemers |
|
Je patiënten bij de huisarts en/of de apotheker |
|
Je patienten in het ziekenhuis |
|
Deel je ervaringen |
|
Deel je vooruitgang en initiatieven in maart op je sociale kanalen door alles af te sluiten met #actiemaandtegendikkedarmkanker. Logo Brugge-Oostende deelt de leukste posts op www.facebook.com/logobruggeoostende |
|
Deel je ervaring met joke.goethals@logobrugge-oostende.be en wie weet verschijnt jouw onderneming als good practice in onze nieuwsbrief/website. |
Wist-je-dat |
|