Nieuwsbrief
actiemaand tegen dikkedarmkanker - communicatie-ondersteuning
►terug naar het kalenderitem 'Actiemaand tegen dikkedarmkanker'
Maak de boodschap bekend |
Logo |
Plaats het logo op alle communicatie die met jullie deelname aan of initiatieven in het kader van de campagne te maken heeft. |
|
Conceptbeeld of label |
Gebruik bij jullie communicatie
|
|
Teksten |
Gebruik deze teksten voor je informatieblaadjes, magazines, websites, nieuwsbrieven, blogs ...
|
|
Digitale banner |
Gebruik de banner in je digitale interne en externe communicatie in de maand maart (e-mails, social media ...) |
|
Wachtzaalscherm |
Plaats deze digitale pancarte op (wachtzaal)schermen. |
|
Animatiefilms |
|
|
Tastbare communicatiemiddelen |
Bestel deze materialen via dit bestelformulier. Hang de affiches op en leg de folders en bladwijzers op duidelijk zichtbare plaatsen. De roll-up-banner is een blikvanger als je ergens binnenkomt. Je kan de infostand kan ontlenen en gebruiken om folders/bladwijzers/quiz op te leggen. |
|
Quiz |
Leg in een onthaalruimte of wachtzaal een aantal papieren exemplaar van de quiz over het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker en laat bezoekers/cliënten/patiënten deze invullen. De papieren of online quiz kan ook gebruikt worden als introductie van een activiteit of lezing. Je kan de quiz of online kennistest ook koppelen aan een bestaande activiteit die doorgaat tijdens de actiemaand. |
Motiveer je doelgroep om deel te nemen en maak het onderwerp bespreekbaar |
Je burgers |
|
Je werknemers |
|
Je patiënten bij de huisarts en/of de apotheker |
|
Je patienten in het ziekenhuis |
|
Deel je ervaringen |
|
Deel je vooruitgang en initiatieven in maart op je sociale kanalen door alles af te sluiten met #actiemaandtegendikkedarmkanker. Logo Brugge-Oostende deelt de leukste posts op www.facebook.com/logobruggeoostende |
|
Deel je ervaring met joke.goethals@logobrugge-oostende.be en wie weet verschijnt jouw onderneming als good practice in onze nieuwsbrief/website. |
Wist-je-dat |
|